علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 16 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

پسر ِ اهل ِ مطالعه ی ِ ما (16/5 ماهگی)

1392/10/10 23:07
نویسنده : mahtab
580 بازدید
اشتراک گذاری

 

و ان یکاد الذین کفروا لیزلقونک بابصارهم لما سمعوا الذکر و ما یقولون انه لمجنون

 

 تو عکس بالا نقاشی کشیدنشو داشتین؟ حواستون هست که با سر و صورت نشسته و موهای شونه نکرده دراز کشیده داره مطالعه میکنه؟ از بس که علاقه داره ...خوشمزه

 

 

 

 حالا درست شد... سر و صورتشو شسته و رو صندلی نشسته و ... انگار داره فکر میکنه تا درس جواب بده... مگه نه؟

 

و حالا این هم از کتابهای این روزهای پسرکمون

اول توضیح بدم که کتابهای داخل این عکس همشون جلد و برگه های محکمی دارن که قابل پاره شدن توسط این وروجکها نیستن،

وحالا معرفی دونه به دونه این دوستان:

کتاب اول از سمت راست، بالا، "دهان من" ، نشر زنجان، دانشمندان کوچک(تو هر صفحه یک جمله نوشته شده،سه نوع دیگه هم داره)

کتاب دوم از سمت راست، بالا، "دنیای وحش"، انتشارات پیک ادبیات(فقط عکس داره، عکس واقعی از حیوانات نه نقاشی)

کتاب وسطی، "حیوانات دوست داشتنی"، نشر قزوین، سایه گستر(جنس هر صفحه از فومه و فقط عکس داره به همراه اسم فارسی و انگلیسی اون حیوان، این کتاب سه نوع دیگه هم داره، در مورد لباسها، دوستان مزرعه و وسایل نقلیه)

کتاب اول از سمت راست،پایین، "واک واکو"، انتشارات چکه (اردک وسط این کتاب با فشار دادنش سوت میزنه)

کتاب دوم از سمت راست پایین، "حیوانات اهلی"، انتشارات خانه ادبیات (شامل اشعر دو بیتیه و سه نوع دیگه هم داره)

 

 

و این یکی کتابها قابل پاره شدن هستن(متاسفانه) و فعلا دور از دسترس پسرمونن،

کتاب می می نی رو که حتما میشناسین، با شعرهای ناصر کشاورز و انتشارات نشر افق، چهار نوع دیگه هم داره،

اون دو تای دیگه هم از انتشارات بنفشه هستن و کلا چهار جلدن.

 

پی نوشت: تقریبا همشونو دوست داره، نمیتونم بگم کدومو بیشتر دوست داره، اما نکته مهم اینه که همه کتابها رو نباید گذاشت در دسترسش، من یکی یکی میارم جلو دست، هرکدوم رو چند روزی میذارم باشه، براش میخونم و بعد از اینکه احساس کردم نیاز به تنوع داره اون رو میذارم کنار و بعدی رو میارم، در مورد اسباب بازی هم این نکته خیلی  مهمه و البته راهگشا(البته مطمئنا خودتون بیشتر و بهتر از من این رو میدونین).

امیدوارم سرتونو درد نیاورده باشم و به دردتون خورده باشهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

برای تو
11 دی 92 0:52
سلام افرین به این پسر درس خون و کتاب خون ممنون از اینکه معرفیشون کردی
mahtab
پاسخ
علیک سلام،ممنون خواهش میکنم عزیزم
مهدیه ( مادر دختری)
11 دی 92 9:16
ایشالا عکس کتاب های دانشگاهش رو بذاری!! خب چه جور دعا کنم ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!1 دوست عزیز انتشاراتش رو نوشتی شاعرش رو هم بنویس دیگه زحمت اصلی رو اون بیچاره کشیده! دیگه اینکه ممنون همگی باهم یاد آور شدین من باید برا دخترم کتاب بگیرم!!!!!!!!!!11
mahtab
پاسخ
ممنون از دعای زیبات عزیزم جز همون یک کتاب که اسم شاعرشو نوشتم بقیه شعر ندارن، یا عکس تنهان یا همراهشون اسم اون حیوانه یا یک جمله توصیفی دارن
مامان رقیه
11 دی 92 10:12
پسررررر اهللل خط خطیییی شما سالم باشه
mahtab
پاسخ
حال ما رو نگیر دیگه! ما به همینها دل خوشیم
مامانی
11 دی 92 10:56
سلام خوبین ممنون که بهم سر زدین هستم زیر سایه ی شما این روزا سرم شلوغه وقت سر زدن به دوستان پیدا نمیکنم ای جاااااااااااااانم خدا حفش کنه این فسقلی رو فندق منم عاشق کتاب تا از خواب پا میشه میره سراغ کتابخونه تابه کتاباش صبح بخیر
mahtab
پاسخ
خدا حفظش کنه
زهرا
11 دی 92 15:59
یاد بچگی خودم افتادم وقتی ابتدایی بودم 4 صبح بیدار می شدم درس می خوندم انگار کنکور داشتم و وقتی که کنکور داشتم بسختی ساعت 9 بیدار میشدم ممنون از اینکه این پست رو گذاشتی، مفید بود.
mahtab
پاسخ
جه بامزه خواهش میشه عزیزم
مژگان امینی
11 دی 92 18:28
سلام خداحفظش کند ان شا ا.. کتاب خودش را معرفی کنی.
mahtab
پاسخ
سلام ممنون آیا میبینم آن روز را؟
الناز مامان آوا
11 دی 92 19:48
آخي آفرين به عليرضاي با ذوق و شوق آوا هم عاشق مداد رنگيه و نقاشيه. جديدا براش از اين تخته هاي آهن ربايي خريدم نقاشي ميكشه روش حال ميكنه
mahtab
پاسخ
ممنونم فدای آوا جونی بشم من مبارکش باشه اما برای پسر ما فکر کنم زود باشه، فرهنگ دخترها بالاتره
مرضيه (مامان محمدمهدي)
14 دی 92 12:43
پسرك من هم تا از خواب بلند ميشه مداد و خودكار ميخواد تا نقاشي بكشه چند تايي كتاب شعر هم براش گرفتم كه خيلي دوستشون داره اتفاقا مي خواستم تو يه پست بذارمشون ولي فعلا وقت نكردم
mahtab
پاسخ
این کار بچه ها که تا از خواب پا میشن بی سر و صدا و بدون فوت وقت میرن دنبال یه اسباب بازی و یا دفتر و مداد و کلا یه کار خاص(البته با فاکتور گرفتن مواقع بدخلقیشون) خیلی بامزست فدای گل پسرمون بشم من
رزماری
14 دی 92 15:30
اتفاقاً از بس برادرزاده ام شعر می می نی رو خونده ، منم می می نی رو خوب می شناسم .
mahtab
پاسخ
خدا حفظش کنه، هم برای مامان و باباش و هم برای عمه مهربونش