علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 17 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

برنجی آی برنجی

1392/10/9 7:39
نویسنده : mahtab
366 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بازیهایی که ممکنه کودک شما هم دوستش داشته باشه اینه که هر چیز نرم و سبکی مثل کلاه، عروسک کوچک پولیشی و یا... روی سرتون بذارید و بعد سرتون رو به حالت دورانی به سمت راست و چپ حرکت بدین به نحوی که اون وسیله از روی سرتون پرت بشه پایین، و هر بار موقع تکون دادن سرتون باید بگید"برنجی آی برنجی"خنده

وقتی که با خنده کودکتون رو به رو شدین مطمئنا دوباره  این کار رو براش تکرار میکنین و باید بگم خدا به دادتون برسه چون نه من میدونم و نه شما، فقط خدا میدونه که بازی کی تموم میشه؟!نیشخند

 

 

پی نوشت1: این بازی رو وقتی مادر همسرم داشت برای پسرم انجام می داد ازشون یاد گرفتم.

پی نوشت 2: دوستان اصفهانی شما هم آیا چیزی شنیده اید در مورد این بازی؟ و یا اصلاحات و تغییرات امروزه اش؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 دی 92 12:38
ببين چند روز نبودم چند تا پست عقب افتادم من كه تا حالا چيزي درباره اين بازي نشنيدم ولي به نظرم براي بچه ها جالب بايد باشه همين امروز براي محمد مهدي انجام ميدم
mahtab
پاسخ
امیدوارم خوشش بیاد
زهرا
10 دی 92 14:14
سلام.ممنون میشم نظرت رو در مورد پست کتاب نینی در وبلاگمون ثبت کنی. در مورد این بازی چیزی نشیندم.ما هم بازیهایی داریم که میشه گفت محلی هست و با پسرم بازی می کنم.
mahtab
پاسخ
علیک سلام حتما از بازیهایی که بلدی برای ما هم بنویس
مامان رقیه
11 دی 92 10:13
ببین منو شروع نکنیم بهتره پ
mahtab
پاسخ
زدی به هدف
مژگان امینی
11 دی 92 18:32
چه کیفی می کند مادربزرگ با این نوه اش! خدا نگهدارشان باشد.
mahtab
پاسخ
از عمق کامنتتان میشود استنباط نمود که دلتان برای داشتن نوه پر می زند، درسته؟
الناز مامان آوا
11 دی 92 19:50
وااااااااااااااااااي من كه هرگز
mahtab
پاسخ
لحظه های من و تو
17 دی 92 23:12
سلام یکی از دوستان ختم حدیث کسا برگزار کرده اگر براتون امکان داشت به این آدرس http://autumn-breeze.blogfa.com/ سر بزنید. با تشکر
mahtab
پاسخ
بله حتما و مطمینم دوستان هم شرکت خواهند کرد ان شاء الله
لحظه های من و تو
17 دی 92 23:16
خصوصی داری عزیزم
mahtab
پاسخ
ساناز
18 دی 92 13:12
سلام عزیزم.من تا حالا این بازی رو نشنیده بودم اما جالبه
mahtab
پاسخ
علیک سلام بله جالبه و حسابی سرگرم کنندست براشون