علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 7 سال و 17 روز سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

چشم چشم دو ابرو

1392/9/15 14:07
نویسنده : mahtab
549 بازدید
اشتراک گذاری

 تا مدتها هر بار که ازش در مورد اعضای صورت میپرسیدیم بدون توجه به اون عضوی که اسمشو بردیم دستشو میکرد تو چشممون و میگفت :"چ ِ "

میگفتیم بله عزیزم اون چشمه، حالا گوشم کو؟ گوشمو نشون بده.

خلاصه از ما گفتن و از اون نشنیدن،

دوباره اشاره میکرد به چشممون و همراهش سعی در فرو کردن انگشتش در اون رو هم داشت و دوباره میگفت:"چ ِ"

  یک بار که داشت مثلا چشممو نشون میداد و در واقع داشت  چشممو از حدقه در می آورد و کورم می کرد و در کنارش  تلفظ این عضو فلک زده رو هم  تمرین می نمود برای باز کردنش از سر خودم و حواله نمودنش به باباش، ناخواسته ی ناخواسته و کاملا غیر ارادی بهش گفتم:"علیرضا بسه دیگه، حالا برو چشم باباتو در آر"

ما رو میگین؟ تا دقایقی داشتیم از خنده روده برمیشدیمخندهقهقهه

 

 

پی نوشت: جریان مربوطه به چند هفته پیش و شاید یک ماه پیشه، الان دیگه به اون شکل اصراری روی چشم نداره، و حالا چند روزیه که پسری یک عضو دیگه از صورت رو هم یاد گرفته، به ابرو میگه "ابی abi" و گاهی هم "ببی babi"، اوایل نمیدونستم منظورش از این لغت چیه، اما براردزاده ام گفت که انگار ابرو رو بلده، چون وقتی چشم چشم دو ابرو رو براش میخونیم اون هم میگه "ببی"، امروز وقتی که کنارم دراز کشیده بود و با دستش داشت با ابروهام بازی میکرد و یا بهتر بگم اونا رو میکند و زیر لب میگفت "ببی، ببی" و گاهی هم "ابی، ابی"، دیگه کاملا مطمین شدم که ابرو رو یاد گرفته (تازگیها اون شعر قدیمی  "چشم چشم دو ابرو" رو هم براش دانلود کردم، احتمالا اون هم بی تاثیر نبوده).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رها
15 آذر 92 18:06
هو هو... بله خوب باباها هم گاهی لازمه فداکاری کنند
mahtab
پاسخ
والبته مامانها همیشه...
ترنجي مامان رادمهر
16 آذر 92 8:54
رادمهر اعضا صورتو خيلي زود ياد گرفت اما خوب بعد از يك مدتي دوباره يادش رفت ولي بازم داره كار ميكنه و كاملا بلده بچه ها همين طورن ديگه پسر منم رمزي ححرف ميزنه فك كن چند روز هي فكر ميكرديم ميگه خالي منظورش چيه بعد فهميديم به بخاري ميگه خالي !
mahtab
پاسخ
"خالی"؟!چه بامزه فدای رادمهرجان
مادر منتظر
16 آذر 92 13:50
سلام دوست خوب و مهربونم لطفا اگه تونستی هر چه زودتر به وبلاگم بیا.
mahtab
پاسخ
علیک سلام به روی چشم
مژگان امینی
16 آذر 92 14:32
سلام نمی دانم چرا من هر چند بار که به اینجا می آیم فقط یک بار می توانم در کامنتدونی را باز کنم ولی این پیروزی را به خودم تبریک می گویم. دستور یک جور مرغ را برایت گذاشتم امیدوارم به دردت بخورد. اگر بچه های من انگشتشان را توی چشمم می کردند خیلی جدی بهشان می گفتم نکن!
mahtab
پاسخ
علیک سلام مسلما از کم سعادتی ماست خانوم خدا رو شکر که این بار موفق شدین راستش رو بخواهین من هم قبل از اون کلام گهربار آخریم هم با حرکت بازدارنده ی دستم و هم با زبونم چند باری از این کارش نهی کردمش اما خب فایده نداشت گویا
ملودی
16 آذر 92 23:19
سلام تبادل لینک میکنین؟؟
mahtab
پاسخ
بله،باکمال میل
رزماری
17 آذر 92 10:42
ایمیل برات فرستادم مهتاب جون
mahtab
پاسخ
و من هم پاسخ را
شهره
17 آذر 92 10:51
الهی قربونش برم چه اصراری رو چشم داشته خوبه که برای یادگیری هر چیزی اینقدر تکرار و دقت داشته باشه بووووس
mahtab
پاسخ
ممنون شهره جان ان شاء الله
لیلی
18 آذر 92 0:58
چقدر قشنگ می نویسی تو
mahtab
پاسخ
چقدر لطف داری شما
مرضيه (مامان محمدمهدي)
18 آذر 92 8:37
پس شما هم چشمتون مثل ما در اومد؟؟؟؟؟؟؟ اين يعني باز هم تفاهم! كشف جديد برادرزادتون هم مبارك
mahtab
پاسخ
پس شما هم؟! ممنون، بله سارا اولین نفر بود که فهمید این "ببی" همون "ابرو" ئه
رزماری
18 آذر 92 9:52
ممنونم ازت بابت ایمیلی که زحمت کشیدی .خیلی خیالم رو راحت کردی . حالا ایشالا اون کتاب رو هم میخرم .از کمکت بسیار بسیار ممنونم
لحظه های من و تو
18 آذر 92 23:57
وای چقدر بچه داری سخت و شیرینه
mahtab
پاسخ
دقیقا، سخت اما شیرین
افسانه
19 آذر 92 9:22
چه جالب... اين پسر من هم دقيقا همين كار رو مي كنه فقط چشم رو نشون مي ده اون هم با انگشت اشاره به شكلي كه از حدقه دربياد... باقيشو هم اصلا دلش نمي خواد ياد بگيره حالا الان ياد گرفته آيا؟
mahtab
پاسخ
پسرمن رو میگین؟ بله تقریبا بلد شده
خواهرفرناز
20 آذر 92 20:01
ممنون عزیزم از لطفت خیلی اذیت شدی گلم شرمنده عزیزم تا همینجاشم خیلی زحمت ئشیدی میشه لطف کنی چه قدر بریزمم به حسابت؟ لطف کنی بگی ممنون میشم
mahtab
پاسخ
عزیزم این چه حرفیه؟ قابل شما رو نداشت بگذارش به عنوان هدیه
خواهر فرناز
23 آذر 92 21:10
عزیزم شرمنده اینترنتمون قطع بود نه عزیزم شما زحمت کشیدین با بچه کوچیک میشه لطفا بهم بگین؟