علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه سن داره

پسرهای دوست داشتنی ما

جانشین ِ مادرشوهر

1394/9/25 10:58
نویسنده : mahtab
725 بازدید
اشتراک گذاری

51. یا حق (راست، درست)

 

رفت تو آشپزخونه و رو کرد به من که تو پذیرایی بودم و گفت "ظرفا خشک شدن؟ جمعشون کن!!!"زیبا.

موقع ِ آشپزی میاد تو آشپزخونه و می پرسه " داری چی درست می کنی؟" یا " مهمون میاد شام چی داریم؟"خندونک.

گاهی که غذا (کتلت یا کوکو) یا کیک کمی قهوه ای تیره شده باشه  می گه "اینکه سوخته!!!!"چشمک.

 

همه ی اینها در حالیه که همسرم بنده خدا اصلا کاری به آشپزخونه  و اینکه من چه کردم و چه نکردم (دخالت در امور مربوط به غذا و تصمیم گیری ها و ...) نداره  و در مورد غذاهام هم بیشتر مثبت نظر میده و آدم سخت گیری نیست کلا، و احیانا اگر هم در موردی نظرش منفی باشه از سکوتش متوجه می شم تا  غر و لند و اظهار نظر، اینه که نمیدونم این وروجک از الان چرا اینقدر صاحب نظره برای خودش مخصوصا در زمینه ِ غذا و کیک و ...چشمک

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان فهیمه
13 دی 94 15:52
عزیزم ماشالا ای جووووونم این وروجکا یه حرفایی میزنن که ما بزرگترا همیشه انگشت به دهن بمونیم
mahtab
پاسخ
مامانی
14 دی 94 10:57
لابد یه چیزایی از آشپزی میدونه خوووو
mahtab
پاسخ
همون حتما وارده
حسنا
14 دی 94 13:37
همسر منم اصلا از غذا ايراد نميگيره.دست پختم خوبه تقريبا ولي براي هركس پيش مياد كه يه وقتايي غذاهاش خوب نشن…خداروشكر شوهرهاي خوبي داريم توي اين زمينه… پسر من كه توي همه كارا دخالت ميكنه…توي ظرف شستن،اضافه كردن نمك و ادويه،هم زدن غذا…كلا در عذابم وقتي توي آشپزخونه ام
mahtab
پاسخ
واقعا جای شکر داره خدا همه ی همسران مومن و مهربان و مسئولیت پذیر رو برای هم حفظ کنه ان شاالله
مامانی
15 دی 94 8:56
احتمالا خودت ابراز کردی، گاهی خودمون آتو دستشون میدیم و البته ما هم چنین موقعیت هایی زیادداریم، من دیگه اخیرا دنبال کارهاش توی برنامه های تلویزیون هم میگردم
mahtab
پاسخ
چی بگم والا؟ پاهی حرفهایی می شنوم ازش که هرچی تو حرفهای خودم می گردم پیدا نمی کنم ....منم خیلی وقتا ردش رو تو سی دی و برنامه های تلویزیون پیدا می کنم
زهرا - گل بهشتی من
15 دی 94 11:52
گاهي وقتا كه شبيه اين پست تو رو از ماماناي با بچه همسال پسر خودم ميخونم فكر مي كنم نكنه من بچه رو محدودش كرده م؟ البته تو آشپزخونه تا دلش بخواد بازي مي كنه و ظرف و ظروفو به هم مي ريزه ولي فقط يكي دوبار خواسته بياد تو ظرف شستن كمك كنه و موقع آشپزي زياد نمياد طرفم. از ترس كار خطرناك از اجاق گاز و قابلمه ترسوندمش.
mahtab
پاسخ
زهرا جان اینطوری ها نیست...کلا ما مامان ها عادت داریم با دیدن و خوندن هر چیزی که شبیه اتفاق بین ما و کودکمون نیست دلشوره بگیریم... پسرک من خودش علاقه داره و باور کن هرچی هم منعش کنم خودش ول کن نیست...پس نگران نباش...مطمئنا پسر شما در همین حد به این مسائل علاقه داره و محدودیتی که شما ایجاد کردی عادیه و طبیعی و لازمه و محدودیتی هم که ما ایجاد کردیم و پسرکمون زیر بارش نرفت لازم بوده اما کافی نبوده
★مادر بزرگ★
16 دی 94 7:42
____________$$$$$ ___$$_________$$$ __$$$$_______$$$___$$$$$ _$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ $$$_$$$$___$$$__$$$$____$ $____$$$$_$$$$_$$$ _______$$-$$$$$-$$----$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$ __$$$__$$$$$$$$$$$$________$ _$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$ $___$$$$___$$__$$$$___$$$ ____$$$_____$$___$$$____$$ ____$$______$$$___$$$____$ ____$$_______$$____$$$ ____$________$$$____$$ ____ _________$$$____$ _____________$$$ _____________$$$ ____________ $$$ ____________$$$ ___________$$$ _________$$$$$ ________$$$$$ سلام دوست من - آپ کردم و منتظر توام = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | = | =| =| =| =| =| =| = | =
مامان محمدمهدی
16 دی 94 21:25
وروجکامون ماشاءالله تو هر کاری صاحب نظرن کاریش هم نمیشه کرد پسر من که غیر از بحث خانه داری کلا در مورد هرچی از جمله هیکل و ریخت من هم نظرات خاص خودشو داره
mahtab
پاسخ
تصورش هم جالب بود که در باره ی هیکل مامانش نظر بده یه پسر بچه!!!! از دست این وروجک ها
الهام
19 دی 94 20:34
نمی دونم چرا ثبت نمیشه؟ اگه چند بار ثبت شد ببخشید سلام مهتاب جون خوبید؟ علیرضا جون خوبه؟ عجب عنوانی انتخاب کردید برای پست تون بالاخره یکی باید جای مادرشوهرتون که راه دور هستند رو پز کنه پست بعدی نظرات غیرفعال بود و من تو همین پست از فرصت سو استفاده می کنم برای تبریک تولدتون ایشالا که همیشه در کنار علیرضا جون و همسرتون خوب و خوش باشید
mahtab
پاسخ
سلام عزیزم ثبت شده بود یکی دیگه غیر از این قربونت الهام جون، شما خوبید ان شاالله؟ همون دیگه، تفویض مسئولیت شده بهش ممنون از محبتت
.•♥خواهری بلور ♥•.
9 بهمن 94 14:21
سلام دوست عزیز و خوبم فقط چند جز باقی مونده تا ختم قرآن آسمونیمون به اتمام برسه ... با حضورتون خوشحالمون کنید ،اجرتان با حضرت حق .... اگر دوست داشتید ختم قرآن رو به دوستانتان هم اطلاع رسانی کنید .... ممنون